Heb je een vraag? Wij beantwoorden hem graag! Hieronder vind je onze veelgestelde vragen:

Bestelling en Levering

Kan ik bij jullie bestellen tijdens COVID-19?

Bij DeNieuwsteGadgets kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen op onze webshop. Wij blijven tijdens COVID-19 actief en zullen onze werkzaamheden met gepaste maatregelen voortzetten.

Door de maatregelen die in onze postbedrijven worden genomen, kan het zijn dat de levertijd een aantal dagen langer duurt. We hopen hiervoor op je begrip!

Uit welke verzendmethoden kan ik kiezen?

Standaard leveren wij pakketten via DHL of PostNL.

Doordat wij vaste afspraken met onze postbedrijven hebben, is het bij ons niet mogelijk om een eigen verzendmethode te kiezen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling is opgebouwd uit de verwerkingstijd en de verzendtijd.

Verwerkingstijd:
Bij een bestelling op maandag t/m vrijdag vòòr 16:00 wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt; anders de eerstvolgende werkdag.

Verzendtijd:
De verzendtijd van je bestelling is afhankelijk van de voorraad in ons magazijn. Is het product in ons magazijn op voorraad, dan zal de verzendtijd tussen de 1 en 3 werkdagen bedragen.

Is het product niet bij ons op voorraad, maar wel bij onze leverancier? Dan zal de verzendtijd 7 tot 14 werkdagen bedragen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij streven ernaar om de afspraken met onze postbedrijven zo scherp mogelijk te houden, om jullie de beste service te kunnen bieden. Daarom bieden wij GRATIS verzending voor alle bestellingen binnen Nederland!

Voor onze Belgische klanten bieden wij gratis verzending vanaf €50,- bestelwaarde. Onder de €50,- rekenen wij slechts €2,95 verzendkosten.

Wat is de status van mijn bestelling?

Als je een bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons automatisch een e-mail met daarin je bestelbevestiging en aankoopbon.

Zodra je order door ons verwerkt en verzonden is, krijg je nog een e-mail met daarin je verzendbevestiging. Je bestelling wordt dan binnen de verzendtijd bij je geleverd!

Heb je een van onze e-mails niet ontvangen, of heb je een vraag over de status van je bestelling? Neem dan contact met ons op!

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

Vervelend dat je bestelling niet op tijd is aangekomen! Over het algemeen zijn onze leveringen op tijd, maar helaas bestaat altijd de kans dat de levering langer op zich laat wachten door bijvoorbeeld een vertraging in het verzendproces. Als u drie dagen na de maximale levertijd nog niets heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan werken we samen aan een goede oplossing!

Betalen

Ik wil graag betalen via Apple Pay, kan dit?

Op dit moment is betalen met Apple Pay nog niet mogelijk. Wij streven we ernaar om Apple Pay zo spoedig mogelijk beschikbaar te stellen. Tot die tijd kan je veilig betalen via een van onze andere 8 betaalmethodes!

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij DeNieuwsteGadgets willen we je het betalen zo makkelijk mogelijk maken! Bij ons kun je veilig betalen via een van onze 8 betaalmethodes. Dit zijn:
– iDeal
– PayPal
– Creditcard (via PayPal)
– Overboeking per bank (SEPA)
– Bancontact
– Belfius
– KBC / CBC
– ING HomePay
Doordat wij deze betaalmethoden hanteren kan je zowel vanuit Nederland als België bij ons betalen!

Ruilen en Retourneren

Ik wil een artikel retourneren/ruilen, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

Let bij het retourneren op de volgende punten:
– Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
– Een retourzending dient voorzien te zijn van een Track & Trace code, de zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
– Zorg dat de retourzending vooraf aangemeld is bij onze klantenservice.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat. Neem contact op met onze klantenservice om onze retour instructies te ontvangen.

Graag horen we ook vrijblijvend waarom je het product wil retourneren of ruilen! Met jouw input kunnen we onze service blijven verbeteren.

Wanneer geldt jullie 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie?

De 14 dagen ‘Niet goed, geld terug!’ garantie van DeNieuwsteGadgets geldt voor alle producten en aankopen die zijn gedaan. Je kan binnen deze periode zonder opgaaf van reden je product bij ons ruilen of retourneren.

Mijn vraag staat er niet bij!

Mijn vraag staat er niet bij, kan ik contact met jullie opnemen?

Uiteraard kan dat. Onze klantenservice staat 7 dagen per week tijdens de bereikbaarheidstijden voor je klaar! Wanneer er geen medewerker beschikbaar is via onze chat, kan je eenvoudig contact opnemen door het formulier in te vullen of te bellen. Wij proberen je vraag zo snel mogelijk (binnen 24 uur) te behandelen.